Årets kjøkkendings :D

By
Ok, når man ser slik forventer man kanskje at jeg har fått meg en ny kniv eller en maskin som automagisk henter ingredienser i kjøleskapet og lager middag for meg (nei, det kalles "mamma" og er ikke noe man kan ta med når man flytter hjemmefra).

Men her er det hverken snakk om kniver eller andre tradisjonelle ting som hører hjemme på kjøkkenet (og nei, jeg sier ikke at mødre hører hjemme på kjøkkenet - men jeg sier ikke at de ikke gjør det heller). Her er det snakk om noe så enkelt som en liten duppeditt du henger på skapet for å få nettbrettet i øyehøyde - helt genialt! For oss som ikke har kokkeskole kan man nå se på instruksjoner på youtube eller oppskrifter på nettet uten at brettet blir liggende i kjøttsaus. For ikke å snakke om at vi med normalt store kjøkken ikke trenger å kaste bort benkeplass.

Selve holderen finner man informasjon om på Amazon, men jeg kjøpte min på Clas Ohlson for et par hundrelapper. Det står at den støtter 7-10", men min 10,1" Transformer passet helt utmerket. Jeg mistenker at de kun har sett på 4:3-formatet, som er det iPad kommer i.

Så her har dere altså ukens tips fra meg - dette er et av de små lysglimtene i hverdagen som virkelig vekker nerden i meg.

Ha en fin dag!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Matbloggtoppen